Zdjęcia produktowe cena

Zdjęcia produktowe i cena mają ogromne znaczenie dla skutecznej promocji i sprzedaży produktów.

Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy, czy sprzedajesz swoje produkty na platformach e-commerce, jak Allegro czy Amazon,
doskonałe fotografie są niezbędne do zapewnienia przyciągającej uwagę prezentacji swoich produktów.

 

 

Jakie są różne rodzaje fotografii produktowej?

 

W zależności od potrzeb i rodzaju produktu, oferujemy wiele różnych rodzajów fotografii produktowej. Oto niektóre z nich:

Zdjęcia typu packshot – są to zdjęcia pojedynczych produktów na neutralnym tle, które przedstawiają wszystkie detale i cechy produktu.

Packshoty obrotowe 360 – to seria zdjęć, które prezentują produkt z różnych stron i kątów, umożliwiając klientom lepsze zapoznanie się z produktem.

Zdjęcia aranżacyjne – to zdjęcia produktów, które są ustawione w określonym środowisku lub scenie, aby pokazać produkt w kontekście.

Sesja typu lookbook – to serie zdjęć, które prezentują produkty w różnych stylizacjach i kombinacjach, aby pokazać klientom, jak mogą nosić lub używać produktu.

Poznaj nasze konkurencyjne ceny.

 

FOTOGRAFIA PRODUKTOWA CENNIK

 

Zdjęcia typu PACKSHOT

 

Ujęcia na białym lub jednolitym tle w formacie JPG, TIFF lub PNG.

Obiekty są wycięte z tła; szparowanie wykonywane jest piórem, aby zachować największą precyzję.
Produkty są dokładnie wyretuszowane, mają skorygowane kształty i zoptymalizowane barwy.

Fotografia odzieży (zdjęcia typu duch) wykonywana jest na manekinie damskim lub męskim.

Packshot PREMIUM – obróbka graficzna hi-end.

Focus stacking – technologia ustawienia ostrości i łączenia stosu zdjęć, aby każdy fragment produktu był maksymalnie ostry.

zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena

1 -20 sztuk 21 – 50 sztuk powyżej 50 sztuk
Małe produkty 40 zł 35 zł 30 zł
Duże produkty 50 zł 45 zł  40 zł
Zdjęcia odzieży typu DUCH 55 zł 50 zł 45 zł
Zdjęcia odzieży na płasko 40 zł 35 zł 30 zł

 

* cennik packshot ulec zmianie ze względu na trudny materiał produktu np. metal, szkło.

∼ ZAREZERWUJ TERMIN SESJI ∼

 

Zdjęcia obrotowe 360º

Animacje 360 stopni to zdjęcia produktowe pokazujące obracający się produkt dookoła własnej osi na idealnie białym tle.

Nasze animacje wyróżnia dokładne wyretuszowanie każdej klatki z niedoskonałości i zoptymalizowanie barw.

Zdjęcia 360° złożone z 46 lub 72 klatek w formacie wyjściowym GIF, MP4 lub HTML.

Pod produktami nie zostawiamy cienia czy odbicia.

Loading...

1 -15 sztuk 15 – 30 sztuk powyżej 30 sztuk
Małe produkty  60 zł 50 zł 40 zł
Duże produkty 90 zł 80 zł 70 zł

 

Zdjęcia wizerunkowe, aranżacyjne i zdjęcia typu lookbook

 

Zdjęcia reklamowe produktów w aranżacji planu zdjęciowego.
Podczas gdy podstawowe zdjęcia produktowe wykonywane są na białym tle, sesje wizerunkowe powstają w przestrzeni zaaranżowanej.

Od 50 zł / szt.

Wycena indywidualna, ze względu na cechy produktu oraz koszty aranżacji.

zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena

Chcesz poznać cenę Twoich zdjęć reklamowych?   NAPISZ DO NAS

 

 

Usługi graficzne | Retusz

 

Indywidualna wycena zlecenia lub 100 zł/h netto pracy grafika / retuszera.
Projekty graficzne wykonywane są w trybie preview, ponieważ pozwala osiągnąć zamierzone cele estetyczne.
Wykonujemy projekty wektorowe oraz rastrowe.

zdjęcia produktowe cenazdjęcia produktowe cena zdjęcia produktowe cena

 

 

Dojazd do klienta | Usługi mobilne

 

Dojazd do klienta ze STUDIEM MOBILNYM 100 zł na terenie Łodzi.

Posiadamy sprzęt fotograficzny do wykonywania zdjęć produktowych, który można umieścić w dowolnej przestrzeni.
Ze względu na wielkość tła fotograficznego i lamp oświetlenia, miejsce musi mieć co najmniej 3 m2. Ponad to musi posiadać także dostęp do prądu.
Cena dojazdu uzależniona jest od odległości od siedziby Mana Studio.

zdjęcia produktowe cena

Koszty związane z fotografowaniem, a cena zdjęć produktowych

 

Koszty związane z fotografiami produktowymi mogą być różne, ponieważ zależą od wielu czynników.
Po pierwsze od rodzaju i ilości produktów.
Po drugie od techniki fotografowania, poziomu trudności materiału i lokalizacji.

 

Jak obliczana jest cena za zdjęcia produktowe?

W przypadku zdjęć produktowych, w naszym studiu ceny obliczane są najczęściej za poszczególne zdjęcia.

 

Jakie czynniki wpływają na koszt fotografii produktowej?

Niektóre z czynników, które mogą mieć wpływ na koszt fotografii produktowej, to:

Ilość i rodzaj produktów, ponieważ zdjęcia większej ilości produktów lub bardziej złożonych produktów mogą wymagać więcej czasu i wysiłku, co może wpłynąć na koszt.
Umiejscowienie sesji fotograficznej – jeśli sesja fotograficzna odbywa się poza studiem, ponieważ może wiązać się z dodatkowymi kosztami za wynajęcie przestrzeni.

 

Jak przygotować się do sesji fotograficznej produktów?

 

Przygotowanie się do sesji fotograficznej produktów jest kluczowe, ponieważ można uzyskać szybciej najlepsze efekty. Ważne jest, aby dostarczyć wszystkie niezbędne informacje i materiały fotografowi przed sesją.

 

Czego należy dostarczyć przed sesją fotograficzną?

Przed sesją fotograficzną należy dostarczyć fotografowi następujące materiały, aby rozpocząć zlecenie:

Produkty do sfotografowania – na początku współpracy wykonujemy zdjęcia próbne, ze względu na zapoznanie tematu.

Rekwizyty – jeśli potrzebne są jakiekolwiek rekwizyty do sesji fotograficznej, należy je dostarczyć.

Logotyp i branding – jeśli istnieją jakiekolwiek wytyczne dotyczące umieszczenia logotypu lub brandingu na zdjęciach, należy dostarczyć te informacje.

Opisy i specyfikacje produktów – aby fotograf mógł dostosować styl i kompozycję zdjęć, warto dostarczyć opisy i specyfikacje produktów.

 

Jak przygotować produkty do zdjęć?

Upewnij się, że produkty są czyste i w idealnym stanie.

Przygotuj różne kąty i perspektywy, w których chcesz pokazać produkty, ponieważ fotograf wybiera najlepsze ujęcie.